מילה לאלה עם הכסף-ולאלה שבלעדיו

 

הזמנים קשים.אין מה להכחיש את זה.

כאן בארה"ב, 46.2 מיליון אנשים-15.1% מהאוכלוסייה חיים מתחת לקו העוני. ואנחנו עדיין בעיצומו של תקציב דק וצמצום הגירעון וזה רק בטוח יחריף יותר עם ​​התקציב של הנשיא אובמה 3.6 טריליון דולר צמצום בתוכנית...שהיא בעצם תוכנית נוספת-בנוסף למיסים על משקיעים ואנשי עסקים.

נדמה שאנחנו עדיין חושבים שאנחנו יכולים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

ההצעה שאובמה מתרברב בה, היא פשוט גישה מאוזנת של עלייה במס וקיצוץ בהוצאות.  

בהצעה יש חיסכון של 72 מיליארד דולר  מהביטוח הרפואי  .לאלה בלי חינוך פיננסי, זה נשמע כמו חיסכון גדול.

הבעיה היא שהסכום המוערך של שתי התוכניות הוא בסביבות ה107 טריליון דולר. מוערך כי אם רוב השיפוץ הגדול של תוכניות אלו לא יוצג, כנראה כי 49% מהמיסים ילכו לכיוון גביה עד 2030.

אז, ההצעה הנוכחית היא כמו לשים פלסטר כאשר יש צורך בניתוח עמוק ולא ייקח זמן עד שהדם ישפריץ החוצה.

מעברו השני של ים, דברים מתחממים באזור האירופי  עם יוון שנראית שאט אט הולך להיגמר לה המזומן וברירת המחדל על החוב שלה. שם, מאות אלפים מתמודדים עם אבטלה והפחתה עמוקה בתוכניות איכות החיים של מעמד הביניים והעניים, שעליהם הם בונים, ייעלמו. שוב יהיו מהומות ברחובות, בואו נקווה שיוון תוכל לשלם לכוחות המשטרה.

חדשות טובות

עם כל החדשות הרעות האלה, יהיה קשה לדמיין חדשות טובות בכלל, אבל יש.

לדוגמה, שערי הריבית שבוע שעבר היכו בשפל של כל הזמנים 4.12%, בעיקר בשל" המשך חששות התעסוקה בשוק." תרגום:רוב האנשים מפחדים, אז הדרישה נמוכה. במאמץ לגרום לדרישה, הבנקים בערך מחלקים כסף כדי להלהיב קונים. רוב האנשים או מפחדים לנצל את יתרון זה, או לא מסוגלים לעשות זאת. הייתי רוצה להגיד מילה לשני המחנות הללו.

אל פחד

רוב האנשים מפחדים לקנות נדל"ן למרות הריבית הנמוכה בגלל שהם חושבים שהמחיר של הנדל"ן ימשיך ליפול.

רוב הסיכויים, שזה מה שיקרה.

אבל זה טיפשי לבסס את ההשקעה שלך על הגחמות של תמחור השוק. בעיקר בגלל שהשוק כזה לא צפוי. אישית, אני אוהב להשיג את המחיר הנמוך ביותר שאני יכול. כששערי הריבית כאלה נמוכים, ועם המצוקה בשוק הנדל"ן ובתמחור, יש טונות של עסקאות נהדרות בכלכלה זו.

משקיע חכם עם ידע פיננסי מתמקד פחות במה שאי אפשר לשלוט בו-כמו לדוגמה, מחיר ויותר על מה שאפשר לשלוט בו, כמו הריבית הקבועה ושערי תשואה.

 אם העסקה עומדת בדרישות שלך,  יש לך את היכולת ללחוץ על ההדק    , עכשיו זה הזמן

אל תשקיע בשביל רווחי הון. תשקיע בשביל תזרים מזומנים.

אין כסף

בשביל חלק,זוהי תקופה מתסכלת. אתה יכול לראות את ההזדמנויות סביבך, אבל אין לך את הכסף כדי לנצל אותם.

כמו שלמדתי בבית הספר, אנו קוצרים את מה שזרענו. זה פשוט אומר שאם אנחנו עושים רע, החלטות פיננסיות גרועות, אנחנו מקבלים רע, בעיות כספיות.

אם אתה עושה החלטות פיננסיות רעות בזמן הבום, כמו לקנות יותר מדי התחייבויות, להשקיע בטופ של השוק לרווחי הון ולא בשביל תרים מזומנים, וניצול של יתרת הארנק והכרטיס אשראי  שלך, אתה בטח בועט בעצמך כרגע.

כמה דברים בשבילך:

1.קח את ההזדמנות הזו כדי ללמוד להגדיל את הידע הפיננסי שלך.

ולמעשה אתה לא יכול ללמוד ללכת בלי ליפול קודם. הדבר הנהדר בתינוקות זו העובדה שהם פשוט צוחקים על עצמם וקמים וממשיכים ללכת. לפני שתשים לב, הם רצים סביב הבית, והיית רוצה שהם יחזרו לזחול. תרים את עצמך, תלמד מהטעויות שלך, ותתחיל לבנות את הידע הפיננסי שלך בכך שתשלם חובות ותשים כסף בצד להשקיע בנכסים.

2.תהיה יצירתי

הדבר הכי נורא שאתה יכול לעשות הוא להפסיק לשים לב. תמשיך להסתכל על פרטים, תמשיך להסתכל על דרכים לצאת ממרוץ העכברים, ותשמור על ראש פתוח בנוגע לאיך להגשים את המטרות שלך.

אם יש לך עסקה טובה, בטח יהיה לך קשה לרדת ממנה כרגע.

אבל אם יש לך עסקה נהדרת, אתה פשוט יכול למצוא משקיעים להשקיע יחד אתך בעסקה. תרים את הסנטר ללמעלה ותמשיך להתקדם קדימה.

אם יש לך ידע פיננסי, אתה יכול להשתמש כרגע בזמנים ובכלכלה של היום  ליתרון  .

buy

לפרטים נוספים צרו קשר:

טלפון: 050-8789615

האם ידעתם ?

שצריכים לשחק את המשחק לפחות 10 פעמים בכדי להפנים את התוכן
send