רוברט וקים קיוסאקי

לרוברט קיוסאקי היו שני אבות: האחד עני והשני עשיר. לאביו הביולוגי הוא קרא עני – לא משום שחסר לו כסף, אלא משום שהיה שכיר ושאף להתקדם. אביו העשיר היה אבא של חברו הטוב מייק. קיוסאקי כינה את אביו של מייק "אבא עשיר", מכיוון שהאיש רצה לחיות בעושר כבעלים של חברה ולא כעובד שכיר. קיוסאקי מתאר בספרו "אבא עשיר אבא עני" את ילדותו בחיק משפחתו הביולוגית, ואת ילדותו בחיק משפחתו של חברו מייק ואביו ה"עשיר".
קיוסאקי מביע אכזבה ממערכת החינוך וטוען שהיא אינה מכינה את הילדים לעולם האמיתי, העולם הפיננסי כיוון שאיננה מלמדת השכלה פיננסית. הוא פונה אל הילדים (שהם למעשה המבוגרים של העתיד), ומלמד אותם ואת הוריהם את סודות העושר בשפה פשוטה וברורה. הוא מספק להם דרך מחשבה ייחודית שלפיה יוכלו לחיות חיים מאושרים, וללא דאגות כלכליות. קיוסאקי טוען כי המשכילים מבלים את כל חייהם במירוץ עכברים, ובספרו הוא מלמד כיצד לצאת ממנו לדרך חיים טובה יותר.
קים קיוסאקי
קים נולדה בניו יורק ולמדה באוניברסיטה בהוואי ואילו בעלה רוברט נולד בהוואי אך, למד באוניברסיטה בניו-יורק. "דרכיהם הצטלבו אי שם", היא מספרת.
היא עבדה בפרסום, השקיעה בעבודה אך, פוטרה כעבור שנה. היא שבה לאותה עבודה ואחרי שנה שוב פוטרה. לאחר שני הפיטורין היא הבינה שהיא לא אוהבת לעשות מה שאומרים לה וכדאי לה למצוא דרך אחרת להתפרנס. כך הגיעה ליזמות.
לפני 26 שנה בני הזוג קוואסקי הקימו את העסק הראשון שלהם ומאז הם הקימו עוד ועוד עסקים. אבא עשיר, הוא העסק המניב הנוכחי שלהם.
ההשקעות של קים
קים מספרת שרוברט לימד אותה את התורה שלמד מהאבא העשיר שלו ומ-1989 היא משקיעה באופן עצמאי בעיקר בנדל"ן, ההשקעה החביבה עליה.
ההשקעה הראשונה שלה הייתה בדירה קטנה שערכה היה 45,000 $ ושעבורה נדרשה לגייס דמי קדימה בסך 5000  $ . ההכנסה החודשית שלה מאותה עסקה הייתה 25 $ בלבד. היא מעידה שעשתה הרבה טעויות בדרך, מהם למדה להשקיע. לאחרונה היא קנתה נכס בערך של 8 מילון דולר, עבורו גייסה מיליון דולר וההכנסה החודשית שלה מהשקעה זו היא כ-30,000 $. כל זה, היא מדגישה החל בגיוס הראשוני של 5000 $.
כך תהיי אישה עשירה – הספר
קים כתבה את הספר "כך תהיי אישה עשירה".  היא מספרת שבהרצאותיו על אבא עשיר, רוברט נהג לתת לה את הבמה ל-10 דקות כדי שתדבר על חשיבות החינוך הפיננסי לנשים.  בסוף ההרצאות, נשים רבות נהגו לפנות אליה והיא נוכחה לדעת שבכל העולם, לנשים יש בעיות משותפות. ככל שנשים מתבגרות, הן האחראיות היחידות לכלכלה שלהן. הסיבה לכך היא שיותר ויותר נשים מבוגרות חיות ומכלכלות את עצמן לבד. לדוגמא: בארה"ב-47% מהנשים אחרי גיל 50 גרושות (בארץ פחות), בשנה הראשונה אחרי הגירושין רמת ההכנסה של האישה יורדת בממוצע ב-73%, אחת מכל שלוש נשים מוגדרת בארה"ב כענייה.
הספר נכתב לעודד נשים לרכוש חינוך פיננסי, כדי שיוכלו לדאוג לעצמן ולא להיות תלויות באחרים. בספר היא מספרת את הסיפור שלה ושל חברותיה שנפגשו אחרי 20 שנה. חבורת נשים משכילות שרובן יצטרך לעבוד עד סוף ימי חייהן וחלקן יצטרך להיתמך על-ידי אחרים, כדי לשרוד כלכלית. הספר זכה להצלחה רבה והיה 9 חודשים ברשימת רבי המכר.
ארה"ב נמצאת במצב כלכלי גרוע, לטענת הזוג קיוסקאי, והיא עומדת לפני פשיטת רגל. רוברט אף השווה בהרצאתו את המצב בארה"ב כיום, למצב הכלכלי בגרמניה שלפני עליית הנאצים. למצב בארה"ב תהיה השפעה על כל העולם ולכן המסר של הזוג קוואסקי הוא לא לסמוך על הממשלה אלא, להתחיל לדאוג לרווחתכם הכלכלית בעצמכם.
 

 

buy

לפרטים נוספים צרו קשר:

טלפון: 050-8789615

האם ידעתם ?

שצריכים לשחק את המשחק לפחות 10 פעמים בכדי להפנים את התוכן
send